Dag 2: aankomst in windhoek

23 september 2017 - Windhoek, Namibië

Na een goede nachtvlucht naar Johannesburg waar we toch een beetje hebben kunnen slapen, nog 2,5 wachten in de lounge in Jo'burg op connectie naar Windhoek. Zonder enig probleem zijn we door de immigratie en douane geraakt in Namibia!

Na onze bagage ophalen, stond Nelson ons op te wachten en die heeft ons naar windhoek gebracht om de Toyota Fortuner 4x4 op te halen. Daar kwam ook Estelle van de locale Thika Travel ( reisagentschap) om uitleg te geven over de lodges en wat we mogen en niet mogen doen... NoGo : alleen op stap gaan in windhoek, auto alleen laten met koffers of tassen in, etc.

Dan naar ons hotel rijden ongeveer 6 km..... maar wel links rijden hier 😮😮🤔😲

Na enkele minuten wennen lukt dat wel, alleen ronde punten is raar. Ergste is dat de pinker nu rechts van stuur staat en telkens de ruitenwisser opspringt als je wil inslaan ergens 😒

Uiteindelijk aan hotel aangekomen : prachtige suitekamers (zie foto's in dag2foto map).

Eerst een douche na 28u reizen.... nu relaxen op terras met prachtig zicht op de heuvels! IMG_0226

Dadelijk eten in restaurant van The Olive Exclusive. Morgen begint ons avontuur!

1. Annelies en Jos:
    27 september 2017
    welke temperatuur overdag en snachts groetjes pa