Dag 3: reisdag naar Kalahari Red Dunes lodge

24 september 2017 - Kalkrand, Namibië

Vanmorgen eerst heerlijk ontbijten op terras van hotel, daarna avontuur 1 : tanken in Namibië. Dus links oprijden aan shell tankstation, wel een vriendelijke man die helpt.

Dan naar een shoppingmall voor een data kaart zodat we overal kunnen connecteren voor reisblog enz. 😀

Dan op weg naar 2de bestemming: Kalkrand via B1. Dit is nog een tarmac weg dus vrij makkelijk 200 km.

Even na de middag aangekomen, ingecheckt en een slaatje gegeten op terras met eland in de nabijheid. Zie foto's

IMG_3019

Daarna aan pool wat gerust alvorens we om 16u30 met de jeep op gamedrive gingen.

IMG_3021

We hebben springbok, steenbok, wildebeest of gnoe ( blauwe en zwarte), hartebeest, oryx, giraffen, albino steenbok, vleesbok, elanden, grond eekhoorn, vele vogels. Afrikaans gesproken met de gids 🤔😲 en kennisgemaakt met een aangenaam Nederlands koppel uit Leiden tijdens de sundowner ( aperitief G&T in zonsondergang)

Dan eerst al het stof afspoelen alvorens avondeten. Vroeg gaan slapen omdat we morgen om 6 u opstaan voor een guided walk !

1. Jacques en Monique:
    25 september 2017
    Jullie zien er beiden stalend maar ook een beetje vermoeid uit.
    Het moet prachtig zijn om een dergelijke reis te beleven en ook wel avontuurlijk.
    Geniet maar van al het moois dat daar te zien is en Monique en ik volgen jullie graag met jullie belevenissen.
    Dikke knuffel van ons beiden.