Dag 3: reisdag naar Kalahari Red Dunes lodge

24 september 2017 - Kalkrand, Namibië

Vanmorgen eerst heerlijk ontbijten op terras van hotel, daarna avontuur 1 : tanken in Namibië. Dus links oprijden aan shell tankstation, wel een vriendelijke man die helpt.

Dan naar een shoppingmall voor een data kaart zodat we overal kunnen connecteren voor reisblog enz. 😀

Dan op weg naar 2de bestemming: Kalkrand via B1. Dit is nog een tarmac weg dus vrij makkelijk 200 km.

Even na de middag aangekomen, ingecheckt en een slaatje gegeten op terras met eland in de nabijheid. Zie foto's

Daarna aan pool wat gerust alvorens we om 16u30 met de jeep op gamedrive gingen.

We hebben springbok, steenbok, wildebeest of gnoe ( blauwe en zwarte), hartebeest, oryx, giraffen, albino steenbok, vleesbok, elanden, grond eekhoorn, vele vogels. Afrikaans gesproken met de gids 🤔😲 en kennisgemaakt met een aangenaam Nederlands koppel uit Leiden tijdens de sundowner ( aperitief G&T in zonsondergang)

Dan eerst al het stof afspoelen alvorens avondeten. Vroeg gaan slapen omdat we morgen om 6 u opstaan voor een guided walk !