Dag 19, 20 en 21: Blue Zebra Island

16 oktober 2022 - Lilongwe, Malawi

Samenvatting van 3 dagen:

eerst proberen uitslapen maar moeilijk omdat we gewoon zijn om vroeg op te staan en omdat de inlandse eiland vogels ons wakker maken zodra het licht wordt. De hamerkop, kingfisher, duiker, bulbul, trompetter hornbill, etc, met hun prachtige kleuren zijn uniek voor de Nankoma eilandengroep.

Daarna uitgebreid ontbijt “full english” met fruitsla met yoghurt en ontbijtgranen, eieren, spek worstjes, bonen in tomatensaus, gebakken champignons en toast met boter en confituur en de beste koffie van Malawi koffieplantages

Dan zwemmen in groot infinity pool zwembad en liggen aan zwembad, lezen, suffen, slapen en af en toe een Malawi Gin en Tonic of groene Carlsberg ( lokaal gebrouwen)

IMG_9987IMG_0005IMG_9966

Intussen heerlijk lunchen, genieten van de mooiste zonsondergang

IMG_9996IMG_7926

en dineren en daarna pompaf bed in……

IMG_7940 IMG_7929

heerlijk na 18 prachtige maar ook vermoeiende dagen.

Vanmiddag na laatste lunch zijn we vertrokken via boot naar vaste land om dan met busje in 2u naar Lilongwe te rijden om daar onze laatste nacht in de hoofdstad te verblijven in Mitengo House om morgen om 11 u naar de luchthaven te vertrekken voor onze reis terug naar huis.

1. Anne Mager:
    16 oktober 2022
    Prachtig geweest !! Breng aub klein olifantje mee ??!!
  2. Annemie en Gaby vanuit ODK:
    16 oktober 2022
    Een reis om nooit meer te vergeten...geniet van de laatste dagen en tot in odk