Dag 5: kustwandeling van Bondi naar Cogee

18 oktober 2019 - Sydney, Australiƫ

Beste dag van de week:

Eerst een avontuur om via trein en bus tot in Bondi te geraken šŸ¤­šŸ‘ maar hier in Sydney is dat prima geregeld! De pendelaars staan mooi in de rij te wachten ( Very British).
DaarnaĀ eenĀ prachtige wandeling van 6,5 km langs de kust met de mooiste baaien en kliffenĀ ooit gezien.

Bondi beachCogee beach
Na onze wandeling terug naar de city voor een verdiend drankje op een terrasje in Darling Harbour en via China town terug.Ā

China town Sydney
Ā

De apotheose was vanavond de opvoering van de opera Le Mariage de Figaro in het iconische opera house in het Italiaans gezongen maar met ondertiteling in het Engels ! Prachtig !!!! Zowel het zingen, prachtige decors, de muziek en de hele entourage van de mensen, de meesten opgekleed voor een avondje opera! We mochten geen fotoā€™s maken tijdens de opvoering šŸ˜

Voor het opera house Sydney1DDF0474-B796-4FFB-824F-B5A5B64736B0D0238FC5-A871-4C1E-81B3-D946C9A803C6

Wachten tot opera begint
Pas erg laat terug, valies inpakken en slapen. Morgenvroeg om 10u de vlucht vanuit SydneyĀ naar Ayers Rock !Ā