Reacties
Reacties 1 - 30 van 30
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Annemie Brugge | Veilige vlucht en tot ziens in ODK | 21 okt. '24 |
| Annemie Brugge | Annemie en Gaby, Een reis dit wellicht in het geheugen… | 19 okt. '24 |
| Evy | Veilige reis! | 17 okt. '24 |
| Stijn Hermans | Veilige vlucht!! | 17 okt. '24 |
| Linda Martens | Geniet nog van jullie laatste dag en veilige terugreis… | 17 okt. '24 |
| Jaak kerkhofs | Echte avondteriers mooi dat me te maken groetjes | 16 okt. '24 |
| Jaak kerkhofs | Mooie natuur ook de andere kant van de wereld groetjes | 14 okt. '24 |
| Jaak kerkhofs | Zeer fijne mooie foto s | 14 okt. '24 |
| Ingrid Vanwesemael | Mooie kunst! En die Dali is toch écht wel zeer gekend!… | 14 okt. '24 |
| Jaak kerkhofs | Mooie foto s fijn dat lijf te kunnen beleven groetjes | 11 okt. '24 |
| Annemie Brugge | Beste Jos en A | 11 okt. '24 |
| Ingrid Vanwesemael | Geniet van het mooie Kyoto! | 11 okt. '24 |
| Jaak kerkhofs | Dat zal wel smaken | 9 okt. '24 |
| Jaak kerkhofs | Leuke foto s ziet maar voorzichtig zo vele avanturen… | 8 okt. '24 |
| Jaak kerkhofs | Mooi niette geloven geniet ervan | 8 okt. '24 |
| Jaak kerkhofs | Mooie foto s wat een avondtuur | 8 okt. '24 |
| Evy | Veel plezier op vakantie moeke en cake 😘😘😘 | 8 okt. '24 |
| Annemie Brugge | Zoveel mooie ontdekkingen! Geniet ervan en dank je… | 8 okt. '24 |
| Jos Coremans | Gaby, ik zal je alle geheimen in detail uit de doeken… | 7 okt. '24 |
| Ingrid Vanwesemael | Mooie beschrijving van de zalige Japanse toiletten! | 6 okt. '24 |
| Ingrid Vanwesemael | Jammer van de regen maar de onsen zullen wel deugd… | 6 okt. '24 |
| Jaak kerkhofs | Mooie foto’s Gerda en pa voor ons de laatste dag… | 6 okt. '24 |
| Evy | Ziet er super leuk uit moeke en vake!🥳🥳🥳… | 6 okt. '24 |
| Annemie Brugge | Jos, wij hopen voor jou dat Annelies toch niet valt… | 4 okt. '24 |
| Ingeborg Ruiters | Veel plezier in Japan, volgens velen als reisbestemming… | 4 okt. '24 |
| Michel en rita | Beste Japanners, er zijn twee mensen op komst die… | 1 okt. '24 |
| Annie Coremans | Kijk er al naar uit om jullie te volgen Geniet ervan… | 30 sep. '24 |
| Leen | 良い旅行をして、楽しんで、安全に帰ってきてください!… | 29 sep. '24 |
| Annemie Brugge | Dank u om ons jullie belevenissen te laten volgen.… | 29 sep. '24 |
| Linda Martens | Geniet van jullie Japans avontuur! Kijken er al naar… | 29 sep. '24 |


- Annemie Brugge: Veilige vlucht en tot ziens…
- Annemie Brugge: Annemie en Gaby, Een reis…
- Evy: Veilige reis!
- Stijn Hermans: Veilige vlucht!!
- Linda Martens: Geniet nog van jullie laatste…
Alle reacties »