Reacties
Reacties 1 - 35 van 35
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Jaak kerkhofs | moole natuur. | 13 dec. '25 |
| Ingeborg Ruiters | Prachtige natuur met mooie kleuren, lekker eten en… | 21 nov. '25 |
| Jaak kerkhofs | prachtig dat te kunnen mee beleven, dank u wel voor… | 19 nov. '25 |
| Annie Coremans | Annelies en Jos, wat een mooie verhalen die we hebben… | 18 nov. '25 |
| Ingrid Vanwesemael | Dit is helemaal mijn ding!! Geweldig! | 16 nov. '25 |
| Ingrid Vanwesemael | Hey beste wereldreizigers! Fijn dat jullie het slechte… | 14 nov. '25 |
| Jaak kerkhofs | Op zo een reis kan vanalles voor vallen, maar alles… | 12 nov. '25 |
| Jaak kerkhofs | prachtige foto,s met mooie verhalen danke wel | 12 nov. '25 |
| Annemie Brugge | oooh hoe jammer... | 12 nov. '25 |
| Jaak kerkhofs | mooie foto ,s chik is det | 11 nov. '25 |
| Jaak kerkhofs | fantastise beleving in de natuur en daar zo mensen… | 11 nov. '25 |
| Jaak kerkhofs | mooi,loop maar niet te veel verloren | 11 nov. '25 |
| Jaak kerkhofs | das genieten ,wij zijn juist terug van spanje heel… | 11 nov. '25 |
| Jaak kerkhofs | geweldig avondtuur maar bibberen van de kou mooi foto,s | 11 nov. '25 |
| Annie Coremans | Wauw, wat een reis!! Kijk er elke dag naar uit om… | 5 nov. '25 |
| Jaak kerkhofs | Fijn van zo n reizen te kunnen mee maken grts | 4 nov. '25 |
| Jaak kerkhofs | Mooie foto s zo een avondtuur is echt fijn genieter… | 4 nov. '25 |
| Annemie Brugge | Jos en Annelies, geniet met volle teugen van al die… | 4 nov. '25 |
| Ingrid Vanwesemael | Spectaculair! Het stemt me wel erg triest dat die… | 2 nov. '25 |
| Jaak kerkhofs | wat is de natuur er prachtig ,hier veel regen wij… | 1 nov. '25 |
| Freya | Wow, ziet er prachtig uit daar! | 1 nov. '25 |
| Jaak kerkhofs | prachtig dat allemaal te kunnen beleven, | 29 okt. '25 |
| Linda Martens | Mooi! | 29 okt. '25 |
| Jaak kerkhofs | mooi dat zal gesmaakt hebben! | 28 okt. '25 |
| COREMANS André | Mooi | 28 okt. '25 |
| Annemie Brugge | Blij de reis mee te mogen beleven!… | 25 okt. '25 |
| Jaak kerkhofs | Heerlijk dat te kunnen mee maken | 25 okt. '25 |
| Annie Coremans | Spannend | 24 okt. '25 |
| COREMANS André | Goei reis | 24 okt. '25 |
| Leen | Veilige reis en heerlijke vakantie! :x | 22 okt. '25 |
| Corinna Troonbeeckx | Geniet ervan en maak er een fijne vakantie van. | 22 okt. '25 |
| Linda Martens | Geniet van jullie roadtrip! Kijk al uit naar jullie… | 22 okt. '25 |
| Hilde Kelkeneers | Wauw ! Geniet van jullie roadtrip ! Ik verheug me… | 22 okt. '25 |
| COREMANS André | Ben benieuwd. | 22 okt. '25 |
| Michel en rita | Natuurlijk. We kijken ernaar uit. | 22 okt. '25 |


- Jaak kerkhofs: moole natuur.
- Ingeborg Ruiters: Prachtige natuur met mooie…
- Jaak kerkhofs: prachtig dat te kunnen mee…
- Annie Coremans: Annelies en Jos, wat een…
- Ingrid Vanwesemael: Dit is helemaal mijn ding!!…
Alle reacties »