Dag 15: reisdag naar Can Tho

21 november 2023 - Can Tho, Vietnam

Good morning Vietnam!

Vanmorgen na een lekker ontbijt,

nog enkele uren ge-chilled in en aan pool heerlijk in het zonnetje en in het water !

Daarna werden we opgepikt door Sing, een lokale Vietnamese gidse die perfect verstaanbaar Engels sprak. Een ritje naar de luchthaven van Danang, veel uitleg over de lokale gebruiken.

Na 1,5 u vlucht met Vietjet naar Can Tho, opgewacht door de volgende gids Lee ( niet Bruce Lee) ook behoorlijk Engels sprekend !

Na incheck in hotel even afkoelen in de pool ( het is hier 30 + graden en erg vochtig ).

Eerst een wandeling naar Can Tho centrum om een verfrissend biertje te drinken in een van de vele cafés ( happy hour : 2 kopen 1 gratis 😀😀😀)

Even een lokale markt bezocht met de traditionele fruit en voedsel en kledij stalletjes bezocht,

daarna een hapje gegeten in lokaal restaurant Nam Bó : weeral zeer lekker 😋

Terug wandelen langs de rivier en daarna doucheke en vroeg gaan slapen want we moeten op om 5u45 🥹